Voorbereiding Santiago tocht - Reisverslag uit Calpe, Spanje van Santiagosierras2015 - WaarBenJij.nu Voorbereiding Santiago tocht - Reisverslag uit Calpe, Spanje van Santiagosierras2015 - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Santiago tocht

Door: Margriet

05 Juni 2015 | Spanje, Calpe

Op dinsdag 2 juni 2015 hebben we een eerste deel van de Camino naar Santiago gewandeld als trainings rondje. De start was in de haven van Javea. Gelukkig had Frans een dag eerder onze Pelgrims paspoorten gekocht. Onze eerste stempel hebben we dus verdiend in Jesus Pobre. De route was voor ons doen "vlak" en lang. De eerste schrale plekken zijn al opgelopen en de eerste pleister is gebruikt. Wil heeft aan de ketting van Frans gelopen om ook dat eens te ervaren..... Fleur was de volgende dag helemaal uitgeteld, maar loopt dan ook twee maal onze afstand!

Zondag avond 7 juni verzamelen we in hetzelfde hotel in Sarria en dan is de wandel/vrienden groep compleet, incl. Eckart en Brigitte.
Jacqueline en Guus zijn bij de start om ons uit te zwaaien, Loek en Marianne komen naar de finish en Dick S. en Greet zijn onze morele ondersteuners tijdens de 5 daagse.
De wandelgroep bestaat dus uit Wil en Lenie, Frans, Hans, Dick V, Eckart, Brigitte en Margriet. We hebben er zin in !!!!!!